ALMOST TIME FOR WEEKEND

Go'kväll alla!

Det vart jobb idag ovanligt va och det var en riktigt rolig arbetsdag/kväll, tills jag slog i huvudet i en dörrkarm och fick en stor bula.. Men det är oviktigt! Roliga arbetskamrater som får en att nästan dö av skratt är precis vad jag behöver. Jag älskar att skratta!
Imorgon hoppas att jag att det blir minst lika bra, att vi blir klara i tid och att stämningen är på topp! Då mår jag bra.
Sen när jag kommer från jobbet är det helg! Eller ja, en dag, sen är det jobb på söndag. Sen är det en vecka kvar tills jag är ledig och första lönen kommer. Behöver jag verkligen skriva att jag längtar?

Nu är SATC och nattinatti =)

Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0