VEM ÄR PATETISK?

Såg nyss två nya kommentarer som landade i min blogg ca 00.30 inatt och jag blev verkligen förvånad. Har faktiskt inte fått några sådana kommentarer innan. Vill ni se?



Till mitt "försvar" kan jag bara säga såhär till dig dom har skrivit det här.
Det finns verkligen INGEN i hela världen som TVINGAR dig till att läsa min blogg. Jag skriver PRECIS vad jag har lust med i MIN blogg och jag tror verkligen inte att jag är känd någonstans utan jag vet EXAKT hur många läsare jag har. Om vi nu då tydligen inte tycker om varandra, vad har du i mitt liv att göra då? Varför läser du min blogg överhuvudtaget??
Du skriver att du inte orkar lyssna på mitt tjat, men läs inte min blogg då? Hur svårt kan det vara, ärligt talat??
Sen, att du inte skriver ditt namn och inte vågar stå för det du skriver? Men snälla!
Jag hatar faktiskt ingen, jag kan tycka riktigt illa om någon. Men jag hatar ingen.
Har du någonting mer att säga till mig så ber jag dig att komma fram till mig och säga vad problemet är istället för att sitta bakom en dator mitt i natten och skriva kommentarer du inte ens kan stå för. Det är inte jag som är patetisk. Det är du.
OCH NU
skriva det jag egentligen skulle skriva :)
Jag är nyligen hemkommen ifrån mitt första träningspass. Och ni ANAR inte hur otroligt skönt det var att äntligen få börja träna igen! Känner mig äckligt otränad ikväll, men det är inte så konstigt. Usch, det vart alltför längesedan jag tränade. Men nu ska det hända saker här! Fabulous! Har ett träningspass på söndag med, sedan får vi se i veckan hur jag ska träna :)
Vad händer ikväll?
Le boyfriend och jag hade planer ikväll, men jag får inte tag på honom så vi får se hur det blir med det. Kvällen kommer att bli lugn iallafall, ska tagga till imornkväll då jag och C ska på bio! Skulle egentligen se Snabba Cash (I <3 Joel Kinnaman), men det fanns inga biljetter kvar till den på BG, så det får bli... hemlis! Bara för att jag är på rethumör just nu!
Det kommer att bli en riktig GIRLSNIGHT =)
Nu blir det duschen!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0