OVÄRDIG SKOLDAG

Ja, som rubriken lyder så har jag haft en ooootroligt ovärdig fredag!
Jag skulle haft prov + en lektion på det. Med samma lärare. Läraren var visserligen sjuk i tisdags och onsdags och på hennes schema skulle hon vara i skolan både igår och idag. Men när vi sitter och väntar på henne så kommer en tjej i min klass till och och säger att vi kan åka hem igen i och med att vår lärare FORTFARANDE är sjuk!
Provet, som vi skulle haft idag, kan vi inte skjuta upp. Varför? För vi har FULLBOKAT fram till påsklovet typ! Great.

Nu blir det lite städning och ombyte till 15.30 då jag ska upp och möta Claudia för att gå och träna, och jag är taggad!!
Men nu,
[ ] DAMMTORKA
[ ] DAMMSUGA
[ ] BYTA OM
har en del att göra nu.
Hörs sen!
Saknar Gran Canaria och soolen!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0