MÅNDAG, 25 JANUARI

Hej bloggen!
Haft en trevlig helg? Jag har haft en jättetrevlig helg men början i fredags då jag och mamma vart själva hemma och hade en trevlig kväll med nachos och guacamole. I lördags var jag, mamma och pappa i stan och kollade på kläder och köpte en födelsedagspresent till mammas moster och en fika på Ahlströms. För att få lite sommarkänsla proppade jag i mig en räksmörgås och åååh vad god den vart! Körde hem från stan också, gick otroligt bra, såklart. Därefter blev det hem och laga mat, sen buss upp till Linda och tillbringade en otroligt rolig kväll hemma hos henne =) i söndags kom gudföräldrar hit och tog en promenad med oss i Landvetter sen till middagen kom kusin + flickvän hit. Storfrämmat hela dagen. Sånt gillar vi!!
Måndag morgon började inte bra. Nytt schema och börjar 8.20. USCH!
Nu blir det plugg 45 minuter framåt, sen mysa ner sig i sängen och kolla på otroligt efterlängtade avsnitt av Paradise Hotel!
Nattinatti
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0