HEIDI MONTAG: I ALMOST DIED LIKE MICHAEL JACKSSON

Heidi Montag, känd från The Hills och tror sig vara en av världens kändaste personer tillsammans med sin make(?) Spencer Pratt.


Såhär såg Heidi ut innan ALLA operationer hon har gjort.

Hon ser MINST 20 år äldre ut på bilden till höger. Eller har jag fel??

Hittade filmen nedan hos en annan bloggerska och kände att jag verkligen ville dela med mig. I filmen räknar hon upp de operationer som hon har gjort.
Näsan, brösten, läpparna(med fett från hennes lår om jag inte minns fel), ryggen, ögonbrynslyft, armbågarna, öronen. Alltså det låter så jävla sjukt alltihop så jag vill fan inte räkna upp mer. Se filmen och bilda din egen uppfattning. Det är fan läskigt.



XOXO

Kommentarer
Postat av: Prebenlene

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-29 @ 20:41:22
URL: http://prebenlene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0