BOBBY'S VS. GOT2BE TOO SEXY

Hej bloggen!

Det är tisdag idag, otroligt seg tisdag..
Hade bara en lektion så det var rätt lugnt. Sen satt jag och Lina och snacka ett jäävla tag =)

Jag var och köpte hårspray igår, jag som sällan använder hårspray! Men nu kände jag att det var dags att få till frisyren så att den inte ligger platt som en jävla pannkaka på huvudet!

Jag har länge velat mellan Bobby's extreme volym och schwarzkopf got2b too sexy, men jag bestämde mig till slut för Bobby's! Det får bli sexy nästa gång ;)



Kärlek stavas BOBBY'S

Ha det bra,

XOXO



Kommentarer
Postat av: Linda

Vill också ha =)

2010-01-12 @ 21:22:33
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0