TORSDAG, 4 FEBRUARI

Anledningen till att jag inte har bloggat på de senaste dagarna är för att det är så extemt mycket drama just nu. När det har lugnat ner sig lite och jag har landat så kommer jag att blogga igen.

Vill tacka mina fina vänner för att ni finns hos mig just nu <3 ni betyder mest! 


Grattis till Kenza som tog hem Aftonbladets stora bloggpris, till Jackie och Patrik som tog hem hela Paradise Hotel mitt framför näsan på Kristoffer och Erika (Erika förtjänade verkligen inte att vinna då hon glidit med på en jävla räkmacka!)


Mobilblogga är jag väl ganska bra på? Även om det är helt meningslösa inlägg.. Whatever.

Vi hörs!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. brukar kolla in på din blogg någon gång ibland :) undrar hur går det med din pojkvän nu,eftersom du aldrig skriver om han längre? vilket du gjorde jätte mycket förut. kanske inte angår mig, men ville bara fråga:)

2010-02-04 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0