TORSDAG, 18 FEBRUARI

Torsdag idag och halva lovet kvar, uusch jag får ont i magen när jag tänker på att det är skola snart igen. Och när jag kommer tillbaka är det 7 veckor kvar till påsklovet. SJU VECKOR! Hur i helsike ska man klara sig???
Men det är väl bara att blicka framåt, eller?

Idag har jag och min papsi städat huset, jag har t.o.m. städat lite i min gaderob så att kläderna hänger istället för att de ligger överallt. Visst är jag duktigt. Någon dag här till veckan får jag väl ta och rensa lite, igen.
Jag har iallafall äntligen kommit fram till att man måste ha en sommar- och en vintergaderob. Annars funkar det inte. Jag får ärligt talat inte plats med mina kläder i min gaderob.

Kan fota lite och visa er hur min gaderob (eller ska jag kanske säga gaderober? :S) ser ut.

Ska ringa min kära kompis J, men först, ett till inlägg (:

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0