MÅNDAG, 8 FEBRUARI

Tänkte skriva måndagsångest, men när jag skrev 8 februari så kom jag på att det är endast TRE månader kvar tills jag fyller 18!!!! Så jäävla fräckt!

Men istället för att kunna se fram emot det så har jag plugg, ett stort prov i naturkunskap i eftermiddag som kommer att gå åt helvete. Varför?
1, jag suger på naturkunskap. Det är det värsta ämnet som finns.
2. jag fattar ingenting, varför? för att jag inte bryr mig, varför? för att jag suger på naturkunskap.

Det ska visserligen bli jätteskönt att äntligen bli av med det, men nu har jag ångest. så det får bli en underrubrik här: MÅNDAGSÅNGEST. Även om jag har massor att se fram emot. Speciellt helgen!

Annars då? Det är bra med mig, ingen träningsvärk efter träningen igår! Wohow.
Men dagen kommer att bli sjuukt stressig.
•Prov 16.00 och kommer sitta minst en timme med det..
•Träna 18.45 (mellan provet och träningen ska jag hinna hem, äta och byta om...)
•Plugga. Kommer hem vid 20 tiden ikväll, då är det dusch som gäller och plugg fram tills att jag ska sova.

TUR är att jag faktiskt har sovmorgon imorgon så jag börjar inte förän 11.50. GÖTT.

Nej, nu ropar ekosystemet och kärnkraftverken och vattnets kretslopp på mig. usch.

TTYL!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0