LÖRDAG, 13 FEBRUARI

Äntligen helg och äntligen lov!!
Jag sitter nu på tåget påväg ner till min kusin och ska vara framme hos dem strax efter halv två, om ganska exakt en timme så jag har lite tid att slå ihjäl. Sist och åkte ner till dem hade jag inte med mig datorn (vilket jag har nu) och det var en sjukt långsam resa, även om den bara är på knappt 90 minuter. Men eftersom att jag blir så sjuukt uttråkad så kände det som om det tog jättelång tid. Så nu tog jag med mig datorn och tänkte att jag skulle hinna blogga lite, tyvärr har jag SÄMST batteritid på min laptop och det finns inga uttag på tåget (varför finns det inte det???) det finns dock i förstaklass men det åker inte jag idag.
Anyway.
Igår var L hos mig och fick mig på andra tankar. Vi bakade kladdkaka och hade det jättetrevligt. Så trevligt att hon inte gick förän 02.30. hoppas bara att hon inte somnade på vägen!!

Kommer nog inte att blogga mer under dagen, kanske mobilbloggar ikväll eller ngt.
Annars får ni ha en jättetrevlig lördag (:
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0