I HAVE F-I-N-A-L-L-Y FOUND IT

Ja, jag har fan ÄNTLIGEN hittat min volymprodukt och den är hur otroligt sjukt bra som helst. Ni får ursäkta ordföljden, men jag är så PIP glad att jag äntligen har hittat den här produkten!



Om ni tittar på bilden så ser ni förhoppningsvis att mitt hår är ganska långt (bilden togs i somras i think så det är lite längre nu.) Jag har ganska långt hår. 
Förutom att det är långt så är det sjukt tjockt och förutom att det är långt och sjukt tjockt så är det otroligt tungt.
Därför har jag väldigt svårt att kunna få volym just vid hårbottnen där det ligger helt platt. Jag har provat allt från tuppering till volymspray och jag trodde att jag hade hittat en jättebra volymspray.
Kommer ni ihåg att jag köpte Bobby's hårspray för ca en månad sedan?
Den var inte alls så bra som jag trodde. Den gav riktigt bra stagda men inte så mycket volym till mitt besvärliga hår. Hade jag haft tunnare hade den varit perfekt.

Men jag var ju nere hos min kusin nu i helgen och hon har uppklippt och skitsnyggt hår. Men just för att få den där volymen vid hårbotten så använder hon Schwarzkopf Osis+ Dust It Mattifying Powder (se bild).

Det är alltså puder som man duttar i antingen handflatan eller direkt i hårbotten och gnugga in det för bästa resultat. Det blir precis som om håret är tuperat och det håller verkligen otroligt länge! Från det att jag hade i det i håret tills det att jag gick och la mig höll det perfekt, i ca tolv timmar och det sattes verkligen på prov den kvällen kan jag säga!

I love it!
Tror inte att jag tänker köpa någon annan produkt till mitt hår för det här är verkligen PERFEKT!! Och jag rekomenderar det verkligen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0