DÅ VAR DET FEBRUARI

Ja, februari.. Alla hjärtans dag, sportlov och snön kanske börjar försvinna?? Okej, det där sista kan jag väl kanske stryka eftersom att det kom typ 2 dm snö inatt...... Jag vill fan ha sommar nuuu!!! Antingen i Sverige eller en utomlandsresa??? Nej, utomlands blir det nog inte än på ett halvår, tyvärr.
Måndag idag och jag sov inte gott inatt, somnade med huvudvärk och vaknade ca varannan timme. Seegt. Annars slutade söndagen väldigt bra :)
Det är träningsdags idag igen! Spinning står på schemat och jag kommer förmodligen inte upp ur sängen imorn, pappa får väl dra upp mig eller ngt..
Sen gympa imorgon, sen träning igen på onsdag. Undrar hur helgen ser ut, haha.
vi hörs senare.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0