BAD UPDATE



FREDAG!!

Ja, jag lever. Knappt ;) Men jag lever faktiskt (: Men i onsdags och igår hade jag absolut INGEN lust att sätta mig vid datorn. Va så extremt seg igår så jag orkade faktiskt inte!

Det fanns även en annan anledning till att jag inte hade någon lust att ge mig ut i bloggvärlden och facebook. Det var ett speciellt datum igår.

Idag är det träning om en timme, gött!! Sen hem och käka lite, sedan blir det en tripp in till stan och träffa en gammal kompis (usch vad gammal jag lät när jag skrev så kände jag..)

Helgen kommer att bli bra annars om allt går som planerat. Ser fram emot morgondagen, först shopping med mami sen träffa C + några till kanske. KUL!


Nu är det dags att göra sig iordning. Mobilbloggar ikväll förmodligen.

Ha en bra fredag!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0