TISDAG, 14 DECEMBER

Godmorgon!

Idag börjar jag inte fören klockan halv tre och slutar fyra. GOTT tänker säkert ni då. Men så är inte läget. Jag ska sitta och plugga fram till halv två och sen när jag kommer hem igen så ska jag fortsätta att plugga.
Jag känner mig superstressad, och inte bara för skolarbetet då vi har en del att göra den här veckan, utan också för allt annat som händer runt omkring.

Julen, alla julklappar som ska vara färdiga till helgen.

ALLT som ska fixas i skolan innan jag går på praktik om några veckor.

Nyår, var hur och varför?

Alla resor under våren som ska beställas.

Bal- och studentklänning.


Allt sånt där jobbigt som jag bara vill ska lösas så fort jag knäpper med fingrarna för att slippa tänka på det och för att få annat att tänka på!

Jag blir tokig på mig själv snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0