ONSDAGKVÄLL

Första dagen i december börjar lida mot sitt slut. Jag ska stänga av min dator nu för dagen och slå mig ner gott i min härliga fotölj med en god smörgås och varm choklad och kolla på Paradise Hotel. Vid niotiden får jag förhoppningsvis ett samtal av, ja vad ska man säga.. dejt? Så att jag inte behöver sova själv.

Imorgon blir en lång dag. Upp tidigt för att göra ett ärende. Skola från 11.45-16.50, därefter middag med mina tjejer och sedan blir det jobb på skolan med vårt företag. Hvitfeldtska gymnasiet har nämligen öppet hus mellan 18-20 för de som går i årskurs 9 så att de ska få chansen till att prata med lärare och elever som går på skolan. Ska bli trevligt! Där ska jag vara under en timmes tid och sedan blir det hemgång och uppladdning inför det engelska nationella provet som vi har på fredag morgon.


Just nu.

Kanske ett smsinlägg senare ikväll. Beror på.

Om inte, sov gott så hörs vi imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0