FREDAG, 10 DECEMBER

14 dagar kvar till julafton och jag längtar! Julafton är en av de ytterst få dagarna som jag får träffa min fina släkt. Tråkigt att det är så, men det är ingen idé att hänga läpp för det utan jag får istället vara glad för att jag får träffa dem överhuvudtaget!

Idag är det iallafall fredag och slutet av en kort vecka. Ikväll blir det utgång med nära och kära. Känns att det var ett tag sedan man var ute och jag kan inte annat än att tagga inför kvällen som ser, för nuläget, riktigt bra ut!

Igårkväll fick jag äntligen min iPhone att funka med dator igen! Det är nu jag får tid för det då en viss annan person håller på med annat den här veckan.
Det enda som krånglar nu är att få över egna ringsingaler.. Men det löser sig väl innan jag slår sönder både min ippon och datorn ;)

Om ca tre timmar ska jag ner och möta mina föräldrar för lunch.  Då jag knappt har träffat dem i veckan, förutom när vi har ätit middag. Så jag ska försöka att kompensera det med en lunch.


happyface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0