YES, I BROUGHT IT

Japp, jag köpte min trenchcoat. Den som ska ha funnits i butik i över en vecka som inte alls har funnits i butik så länge. Idag hittade jag den och nu är den min. And you know what? I love it =) Haha, som alla andra saker jag köper ;)
Jag fick även med mig en tvärsnygg kavaj och världens sötaste klänning från Lipsy. Och även dem älskar jag! Haha :D
Bilder på allt kommer under helgen.
Nej, dåligt bloggande. Jag har haft fullt upp.. Imorgon blir det en bra dag, och en bra kväll, och en bra natt? ;)
Sleep tight bitches <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle påminna dig om att du inte skulle shoppa mer =)

Men svårt att låta bli hehe..

Puss

2010-08-27 @ 07:53:11
URL: http://leialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0