SLAPPISHÄNG PÅ BALKONGEN

Klockan passerar snart fem här på Kreta (vi ligger en timme före Sverige) och jag halvligger i stolen på balkongen. Det är snart dags för mig att hoppa in i duschen, fräscha upp mig lite efter dagens sol och bad. Tänk vad bra man kan ha det!
Jag kan knappt fatta att det bara är fem dagar kvar. Torsdagen räknas inte då vi ska åka till flygplatsen vid tio på förmiddagen. Oavsett ur gott det är att få komma ifrån verkligheten ett tag ska det bli skönt att komma hem, speciellt till sin egen säng!! Som jag längtar efter den!
Imorgon ska Nathalie med oss ut och äta. KUL! Och det blir shopping :D Det vart även shopping igår, det blev inte speciellt mycket. Men imorgon blir det kanske lite fina grekiska smycken :)
Ha en fin fredagkväll! Herregud, är det fredag? Jag har noll koll på dagarna :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0