MÅNDAG, 30 AUGUSTI

Måndagen avklarad och jag fick inviga min fina trenchcoat! Men det börjar nästan bli för kallt för den!! Det är inte ens september och det är redan iskallt ute typ.. Nä fyfan vad opepp man blir på sånt! De enda sommarkläder jag har kunnat använda i år är de plagg jag hade med mig på Kreta. Ärligt. Nej, sommaren har varit kort i år. Den kom i juni och försvann i juli.
Någon som ska på en resa september - mars? Hör av er!!

Nej, höstmörkret och kylan kommer alldeles för tidigt. Och det är inte okej, så jag får faktiskt vara lite deppig för det..
MEN. För att inte deppa föör mycket så klickade jag nyss hem ett par awesome skor att använda i höst med ett par killer heels på 14 cm klack och 3,5 cm platå. Jag tänker inte ens nämna att jag sa att ni skulle påminna mig om shoppingen..
Skorna kommer i slutet på veckan och frågan är om vi ska inviga dem i helgen? hm..

Imorgon blir en lång dag i skolan. Projektarbetet ska vi hålla på med i fyra timmar av typ sex och en halv. Men långt som satan har vi kommit redan och det kommer att bli en succé ;) Nu är det pockorndags.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Jag hör av mig omedelbums om att få åka iväg på en resa snarast kortast möjliga tid!

2010-08-31 @ 21:59:45
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0