KRETA - DAG 13

Hej hopp!!
När jag vaknade i morse var det mulet ute till min stora förvåning. Inte kul, men efter en timme (runt tio) var molnen borta och solen stekte på som vanligt! Ingen vind idag så det har varit ännu varmare med hela 36 grader i skuggan.
Klockan är snart 18.30 på denna härliga ö och om en timme ska vi möta upp Nathalie för shopping. Zara, Pull & Bear, Bershka och Stradiuvarius ligger framför oss! Butikerna, som ligger precis efter varandra på shopping-gatan, har öppet till 21 varje tisdag, torsdag och fredag. Så det är grymt skönt att inte behöva gå på stan när det är så otroligt varmt på dagarna!
Imorgon är vår sista heldag. Känns wierd. Jag längtar hem. Mest till min säng. Men oj vad jag kommer att ångra mig när jag går av planet på Landvetter och möter den endast 22 gradiga värmen..
Ha en härlig tisdagkväll!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0