KRETA - DAG 12

God eftermiddag, klockan börjar närma sig sju här i Nea Chora och det är snart dags att börja göra sig iordning inför kvällens bravader!
För min del blir det en svart klänning från Gina Tricot som är dösnygg. Outfit imorgon.

Idag vart det ingen vind. Helt totalt vindstilla.. Så min dag spenderades mest i vattnet och i skuggan. Skönt!
Imorgon blir det ännu en härlig dag på stranden och imorgon kväll blir det shopping i lite internationella butiker om jag hittar något fint. Sen är det bara en dag kvar tills vi åker hem. Blandade känslor.
På fredag ska jag träffa en av mina absolut bästa vänner som jag inte har träffat på över en månad. Fatta hur mycket jag längtar! Vi har hela sex veckor att ta igen.
Ha en fin måndagkväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0