TORSDAG, 29 APRIL

Grattis Sofia på födelsedagen! :D

HEJ ALLA!

FÖRLÅT, för den absolut sämsta uppdateringen under gårdagen. Jag hade no time igår, hemskt, I know! Men det ska jag försöka ta igen idag =)

Igår var en stressad dag, skola och slutade ungefär en timme innan min träning, BRÅTTOM med andra ord. Så det blev att springa ner till bussen, springa hem, kasta i sig något att äta och sen cykla i ilfart iväg till träningen. Grym som jag är så hann jag ju ;)

Ska iväg och träna snart här igen, så det blir ett litet kortare inlägg.

IMORN är jag ledig, GÖTT! Då ska jag iväg till min kära frisör och klippa mig lite, ta det slitna sådär. Sedan blir det förhoppningsvis en trevlig kväll =)

Lägger in outfits ikväll!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0