TISDAG, 13 APRIL

Åååh, härlig tisdag! (vänta lite nu, VA??)
Japp, det är en häärlig tisdag, förutom att jag gick upp liite för tidigt imorse så är det en härlig dag! Det är underbart väder, dock liite för blåsigt. Vi var och simmade 1000 meter förut med skolan nu känner jag mig som en ny människa!


Har lektioner i ca tre timmar till, sen blir det hem och plugga. Senare ikväll ska jag, precis som igår, gå ut och ta en walk med Lindi. Vi var ute i ca 90 minuter igår. HÄRLIGT! Dock var jag liite för kall när jag kom hem.

Satt och pluggade i solen i ca två timmar, det var fan så härligt!

TTYL!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

kram

2010-04-13 @ 14:13:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0