SÖNDAG KVÄLL

Söndag kväll och jag sitter nu och laddar upp kvällens avsnitt av Gossip Girl eftersom att jag missade det då jag tog lite kvalitettid för mig själv och låg i badet i ungefär en timme, så nu är man nyskrubbad, nytvättad och benen är lena igen :)
Så nu blir det Gossip Girl och efter det följer veckans avsnitt av Solsidan som jag innerligt hoppas finns kvar på TV4as hemsida!!!! Håll tummarna :)


Sen blir det nattinatti för min del, somnar framför något VÄNNERavsnitt (som jag in princip gör varenda kväll).
Imorgon blir en bra dag, förhoppningsvis!!!!
Ha en trevlig söndag så hörs vi imorgon :)
Jag använder The Body Shops Strawberry produkter och de är underbara :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; tack snälla du! blir jätte glad av din kommentar :D

ja precis, har man inget vettigt att skriva så kan man lika gärna vara tyst!



hoppas du har haft en kanonbra påskhelg :)

kram

2010-04-05 @ 00:43:24
URL: http://ladreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0