MÅNDAG, 19 APRIL

19 dagar kvar!!

Måndagar kan inte annat än att starta dåligt. Iallafall inte för mig. Mådde skit imorse innan jag skulle till skolan, på grund av huvudvärk. Jag hatar det. Tog 2 alvedon igårkväll innan jag gick och la mig. Somnade inte förän 00.30 någon gång och skulle upp vid halv åtta. Ogilla.
Kom iallafall iväg till skolan och hade mina två lektioner, gick sedan och gjorde ytterligare en fältuppgift som kommer att bli grym. Tack Björn Borg i Arkaden för den fantastiska hjälpen!
Jag kom hem vid två och sedan dess har jag pluggat sönder på mitt inköpsprov som jag ska ha imorgon, erkänn duktigt :)
Ska ta mig något att äta nu, så att jag inte får håll på träningen ikväll!
Efter det ska fältarbetet renskrivas.
Vi hörs kanske senare =)
Ha det bra!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0