LÖRDAGKVÄLL

Vilken otroligt tråkig lördag.. Ärligt talat, det finns inte en enda människa som man får tag i, förutom de som är upptagna ikväll.
Som tur var hade inte Martin heller något att göra, så vi tog en liten tripp och han berättade om världens knasigaste fest som han var på igårkväll. Jag hade gärna följt med, men efter att ha hört vad som hände, ångrade jag mig verkligen. Usch, hade verkligen inte velat vara där.

Det var en trevlig pratstund, dock var det svinkallt så jag kom hem för nästan en timme sedan och mina händer har fortfarande inte "tinat" om man säger så.. Hemskt! Ge mig sommar och sol och värme! NUUU!!

Hade tänkt byta om till lite myspyskläder och joina mami och papi framför tv:n.

Vi hörs imorn!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-24 @ 22:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0