LÖRDAG, 17 APRIL

Det är fint väder idag och det blåser halv storm ute. Så det är både positivt med vädret idag. Dock är det väl mest negativa saker idag. De som är utomlands kommer inte hem och de som ska utomlands kommer inte hemifrån och det suger ju.
Och det är faktiskt anledningen till att jag sitter inne idag. För att det blåser bajmycket ute och jag kommer att blåsas med om jag går ut, och det har jag ingen riktig lust med.
JUST NU: TÄBY - STORVRETA 0-1
Ikväll ska jag med mamma och pappa ut och äta. Vi ska fira min mami som fyllde år i torsdags. Vi ska äta på Manfred's Brasserie som ligger i Linné. Hur gott som helst är det där.
Efter det ska jag ta mitt pick och pack och dra mig ner till C, där jag ska spendera natten :) Lindi gör oss sällskap, KUL!
Måste följa matchen nu. Vi hörs kanske senare.
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0