LÅÅNGFREDAG

Hej allihopa!
Är det bara jag som tycker att det känns som lördag idag?
En otroligt tråkig lördag isåfall, hade planer som jag verkligen såg fram emot idag, men det gick inte så bra med dem. En stor besvikelse på det. Har flyttat fram dem till imorn så får hoppas att det blir bättre.
Eftersom att det typ knappt är några affärer i stan som är öppna idag så kunde jag inte åka in och lämna mina Hunters utan får vänta med det tills imorn, så det blir upp tidigt för att vara klar vid ca 9.30, vilket jag INTE är speciellt peppad inför. Jag hatar nämnligen att gå upp innan 9 på morgonen.

Vad ska ni hitta på idag? Någon ska väl festa, eller väntar ni med det tills imorn? :)


såhär brukar jag se ut på morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0