INNEBANDY SM 2010

Innebandyvarning på gång.
Idag spelas sm-finalerna i Globen, i innebandy. För både dam och herr. Egentligen hade jag tänkt bojkotta det idag eftersom att Warberg åkte ut i semin.
Nu pågår damfinalen mellan Rönnby och IKSU.
Rönnby hade världens övertag med 5-1 i andra perioden. När de tre perioderna var avklarade stod det 6-6. Det har spelats Sudden Death och där blev det 0-0. Snart blir det straffar. Jag vet inte om jag vågar kolla riktigt.... Straffar är inget kärt minne för min del.
Men det är en annan historia :)
Sen spelas finalen mellan Storvreta och Täby. Jag känner på mig att Storvreta tar hem detta. Jag kan ha fel, jag kan ha otroligt fel!
Snart börjar staffarna. Gud vad jag är nervös!
GO RÖNNBY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0