BYE, BYE SUGAR

Idag, är en ny start på mitt liv. Japp!
Idag börjar jag och min kära vän C, med något som har diskuterats i flera, flera år och som minst sagt har extremt olika åsikter.
Idag börjar vi med TNT-metoden i fyra veckor, som är en slags bantningskur.
Den går ut på att äta, protein (som skinka och ägg), fett (kött, fisk, ägg och ost) samt grönsaker. För att den här metoden ska fungera så gäller det att man tränar, minst 90 minuter i veckan. Och det blir ju bra för mig som tränar mellan tre och fyra timmar i veckan.
Metoden är alltså utformad för att maximera kombinationen mellan fettförbränning och muskelbildning.
Läs mer om TNT-metoden på SalongK.se (klickar ni på länken, kommer ni till artikeln om TNT.)
Jag kan ta kritik, så varsågoda och säg vad ni tycker om detta.

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; ja den är jätte bra! :)

2010-04-11 @ 18:20:08
URL: http://ladreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0