WALKING IN MEMPHIS

Är en av alla låtarna på min Spotifylista som jag håller på att lyssna sönder. I LÖV SPOTIFY!

Snart är de dags för veckans avsnitt av Svenska Hollywood fruar och Anna Anka som har verkligen har varit veckans snackis. Den kvinnan är ju lite för mycket alltså. Men ärligt, lyssnar man på hennes cita t så märker man ju verkligen att hon lever i någon slags låtsasvärld och vill nu in i den svenska regeringen för att hj älpa svenska kvinnor. HAHA, ursäkta men jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste det. Men det är väl bara att vänta och se vad som händer.






















Sedan är ju bloggerskan Stina Lee (eller Berg som hon egentligen heter enligt VeckoRevyn höggravid och ska föda en liten flicka vilken dag som helst. Hon har inte uppdaterat på hela dagen så man får väl hoppas att hon har blivit mamma =) Hon har verkligen världens mysigaste blogg och skriver så otroligt sött.























Ha en trevlig kväll

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0