VECKOPLANERING

·Skola; Ja, det är full vecka egentligen. Men jag är ledig på torsdag pga av att det är begravning då. Men jag ska ändå till skolan eftersom att det är skolfoto och vill gärna vara med på gruppfotot och får ta det enskilda någon annan dag. Stress, stress. Inga prov den här veckan heller. GÖTTT! Jag känner att jag behöver vila upp mig lite den här veckan med tanke på allt.

·Träning; Det är fortfarande den längre vägen till skolan som gäller, oftast. ibland när klockan är 7.23 vill man inte gå mer än nödvändigt. hihi =)

·Det sociala: Ska få träffa min älskade släkt på torsdag igen<3 det längtar jag verkligen till. På fredag har jag och min älskling varit tillsammans i ett år <3 det känns nästan overkligt<3 love you forever my love <3

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0