VECKOPLANERING

·Skola; Skola hela dan, varje dag. Två avverkade 3 kvar. De jobbigaste kvar. Går till jävla 16.25 imorn och jävla 16.40 på torsdag. Seeegt. Ett prov på torsdag i praktisk marknadsföring om textning (ni som inte vet vad det är, scrolla ner ett tag till en bild där det står DANIEL ♥ ELIN så förstår ni vad texning är. Det ser skitlätt ut, men oj vad svårt det är.

·Träning; Jag har börjat gå av en hållplats tidigare när jag åker till skolan och får en promenad på fem minuter i uppförsbackar. Ganska bra va? Ska troligen kolla på en innebandyträning och se hur det verkar vara nu. Vet inte om det blir imorn eller någon annan onsdag.

·Det sociala; På söndag fyller min kära Malin 18 år och på lördag blir det att fira henne :) Kul ska det bli, ska få träffa en annan Malin som jag inte har träffat på X antal år. Sen ska jag träffa min älskade<3 älskar dig mest av allt <3

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0