TISDAG, 15 SEPTEMBER

Hej alla!
Förlåååt för världens sämsta uppdatering (igen.. Gud vad ni får höra det ofta). Men igår hade jag fullt upp hela dagen, men både skola, pojkvän och läxor.

Nu håller jag på att säkerhetskopiera ALLA filer/program+allt annat på HELA min dator. Det är jäävligt segt och fort går det fan inte heller..
Som tur är så har jag bloggen att jobba på, alla andras bloggar att läsa, roliga tävlingar att delta i och tv:n som faktist kan bjuda på en del roliga program.

Eftersom jag inte har säkerhetskopierat mitt innehåll på datorn så är de spärrade att delas. Så det går varken att mobilblogga eller lägga upp bilder här förutom vissa som man hämtar på nätet och lägger ut dem riktigt snabbt. Tråkigt att man ska behöva göra allting flera gånger.

Ikväll blir det väl att sitta här och underhålla datorn och att plugga. Ska väl även träffa älski<3 en sväng med :)<3 saknar min familj i Tranemo <3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0