SÖNDAG, 13 SEPTEMBER

Good morgooon!

Eller ja, snarare god förmiddag :)
Solen skiner idag igen, häärligt. Men det är jobbigt att veta vad man ska ha på sig, termometern (stavning) visar kanske 17 grader, men går man ut så känns det som om det är typ 10 eftersom att det blåser som tusan. Men får nog bege mig ut i solen/vinden för att hämta ett par filmer som kusin+flickvän har lånat. Förhoppningsvis blir de innan Daniel<3, världens segaste (läs typ sengångare) kommer hit och vi kan börja vårat söndagsmys.
Nu är klockan 12.48 och jag chansar på att han är här om ca 1 timme, möjligen en och en halv. Tänkte pecis smsa honom och skriva att om han inte är här om en timme så blir han min personliga assistent/slav för dagen. Tyvärr dog min mobil precis. Skit asså.

Det blir ännu mer shopping i veckan. På lördag ska jag på 18årsfest till Malin som jag har känt aslänge<3 frågan är bara vad man ska köpa lix. Någon som har ett bättre förslag än en badanka (som tydligen är det enda vettiga svar jag kan få av mig själv) var snäll att lägga en kommentar, mejla [email protected], ring, smsa eller vad som helst! I need HELP!
Vet visserligen att hon typ alltid har velat ha en hund, så det kanske man ska köpa. Vad sägs om den här?

Den var väl söt?

Nej, jag får verkligen börja leta efter present. VAD SKA MAN KÖPA?

Bäst för Daniel<3 att han kommer snart.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0