SNART NATTINATTI

Ja, det är en tuff dag som väntar imorgon. Så jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen och sånt. Men om inte så hörs vi på fredag =)
Och morgondagen ska jag klara av, för jag är inte ensam. Jag har mina söta kompisar, min älskade pojkvän, och ännu viktigare, min ÄLSKADE familj som kommer att finnas vid min sida imorn, och jag kommer att finnas vid deras sida. För morgondagen ska vi klara<3 älskar er allihopp<3


Älskling, om du läser det här så ska du veta att jag är otroligt tacksam för att du alltid får mig på bättre tankar när det är något som tynger ner mig. Du behöver inte säga ett ord, du får mig ändå tankspridd =) jag älskar dig så mycket och vi har varit tillsammans i 363 dagar. Troligen 364 dagar när du läser det här. Jag Älskar Dig<3

Sov så gott =)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0