ONSDAG, 16 SEPTEMBER

Godmorgoon!

Har ni sovit gott? Känner ni er utvilade denna onsdagen :)
Det kan jag ju knappast påstå att jag har gjort eller känner mig. Somnade alldeles för sent igår och vaknade alldeles för tidigt. Som alltid typ.

Sitter på lektion nu och Anna i min klass tipsade mig om att gå in på Stina Lee's blogg och ett videoklipp. Känner mig fortfarande illamående när jag tänker på det.

Känner ni er sugna på en cigg efter det här?

Hörs snart igen.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch va hemskt, tycker de borde sända sånt här i Sverige också! Det är mer än rätt enligt mitt tycker.

2009-09-17 @ 12:34:17
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0