Nej, det...

0-67d7282e9ba17a77728d2e42ad238389.png

Kolla varifrån!

Nej, det finns väl ingen som kan påstå att Birkin är en vanlig väska. För att citera Samantha Jones i SATC "It's not i bag, it's a fucking Birkin!". Kan inte mer än att hålla med. Och det är väl ingen av dessa underbart överdrivna väskorna som är vanliga när det finns en väntelista på ett X antal år och sedan få betala ca 70.000 kronor för den. Men man kan ju alltid drömma, eller hur!
Helgen annars då, förutom att jag sitter och suktar efter en av världens dyraste väskor. Igår hade jag och min älskling ett år tillsammans, firandet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men de blev bra ändå :) och idag ska jag bara ta de lugnt tror jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0