MÅNDAG, 31 AUGUSTI

Hej alla!

Sista Augusti idag och det är väl nu som hösten börjar närma sig? Eller är det sista september som hösten är påväg? Jag har iallafall redan sett gula blad ligga på marken. Så min slutsats är: Hösten är kommen.
Lite segt kan det ju kännas, och det skulle varit mycket roligare och bättre om man hade haft en farväl-sommaren-fest? Jag har sett massa såna fester på tv ja jag tittar alldeles för mycket på tv. där de har såna fester. OCH JAG VILL OXÅ HA EN :D
Det hade varit jäkligt kul asså.

Första skoldagen på veckan är avklarad idag, visserligen var den inte lång, men endå (:
Imorn blir det en lång dag, 8-16. Usch på det. Men för att göra dagen liite roligare ska jag ner på håltimmen och prova ett par GÖRsnygga stövlar på Jedviks och en kjol på Gina, eftersom att jag inte gjorde det idag.

Nu ska jag och älskling<3 och handla<3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0