IDOLTIME

Sitter och kollar på Idol denna torsdagskväll, har inte hittat någon favorit än och det finns nog inte någon som kommer att toppa mr Robin Bengtsson! Haha, jag har verkligen svårt att tro att det finns ngn som kommer att fånga mitt "Idolhjärta". haha, var inte det ett bra ord? Det finns ju en som redan har fångat mitt hjärta, min älskade baby<3 men Robin har ju fångat mitt Idolhjärta. haha, shit verkar ju fan besatt här nu ju. Nej, men Robin Bengtsson äger alla som har varit med i Idol, har alltid ägt och kommer alltid att göra. PUNKT.

Ja, dagen i övrigt då. Jo, provet gick skitbra! Då vart Elin nöjd, mamma och pappa också hoppas jag! Sen hade vi matte i 90 minuter, gick fort faktist och hann med alla uppgifter. Bra jobbat änna!!
Kom hem och träffade baby<3 och vi hade en trevlig kväll, såg på P.S I Love You. Och nu sitter jag här med mamma och kollar på Idol!

Hoppas att ni får en trevlig kväll allihopa =)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0