IDOL

Hej alla söta!
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar med nachochipsen och go dricka upp till vardagsrummet för att ha litelite fredagsmys. Det blir inte så jättemycket mys eftersom jag ska upp tidigt imorn och då måste jag få sova ordentligt för att jag ska orka med en heldag på stan med min mamma :)
Min mobil är helt förstörd. Kameran fungerar inte, ALLA mina sms har försvunnit som fanns på minneskortet, de är bara borta och jag fattar ingenting. Alla mina fina sms som jag har fått av min söta älskling, som var så himla fina är helt borta :'( Usch, jag vill bara gråta. Visst de är bara sms, men dom va så fina :(
Sen kan man inte prata i den heller utan headset. För man hör ingenting, helt knäppt. Jag kanske ska lyssna på Daniel som säger att jag ska lämna in den. Ja, jag får väl ta och göra det. På söndag kanske? Vi får se.

NU FUNKAR DET MINSANN ATT LÄGGA UPP BILDER! DEN HÄR TELEFONEN ÄR SKIT. NÄSTA GÅNG FÅR DET BLI EN SAMSUNG, iPHONE ELLER EN ANNAN BAJTELEFON!



Hoppas att ni får en trevlig kväll alla :)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0