hej bloggen!...

0-2e56733918332b2767e42fe8d1223aac.png

Kolla varifrån!

hej bloggen! Hoppas att ni har en bra dag än så länge :) själv har man tillbringat eftermiddagen i härlanda tjärn och letat efter olika djur och liknande i skog och sjö. Helt okej faktiskt, det var roligare än vad jag hade förväntat mig. Huvudpunkten var ju lätt när Josefine ramlade ner i vattnet haha :) Är iallafall påväg hem nu med älskade Justin Timberlake och hans nya album, Mr Timberlake i öronen. Grymt är de! Fast nu väntar jag ju bara på att Robin Bengtssons album ska komma ut! Hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: josefine

Höhöhöhöh!! Ja det va ju roligt! Kall blev jag iallafall! :S

2009-09-21 @ 17:04:03
URL: http://missrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0