VECKOPLANERING

·Skola; Vecka 42 är det nu och ca 4 veckor kvar innan jag ska ut på praktik. Imorn är jag ledig, götttt. Och har dessutom ingen matte den här veckan.

·Träning; Det har verkligen gått illa med träningen den senaste tiden. Vi får se hur det går den här veckan.

·Vägen mot körkortet; Ja, nu tog jag faktist bort "det sociala" för att ägna lite mer fokus på vägen mot mitt körkort istället för att lämna ut min familj och min pojkvän♥ här i bloggen.
Jag och min familj ska ner till Ullared på torsdag och förhoppningsvis ska jag köra ner dit. En utmaning kan man säga! Körde även hem från Tranemo förra söndagen i ösregn och det gick jättebra! Elin goes körkort!!!!

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0