TORSDAG, 1 OKTOBER

OJOJ, här var det ingen bra uppdatering och I'm sorry. Men jag har haft fullt upp med massa möten och mammas släktingar har kommit ner från Värmland och försökt på bästa sätt att få pojkvännen som ligger hemma och är så sjuk att må litelite bättre. Dock utan resultat verkar det som :P
Kan ju sammanfatta veckan lite (:

I måndags, var det skola och jag gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg. haha, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags. Sad. I tisdags var det skola och möte om Gymnasiemässan nästa vecka :) och igår var det orientering hela dagen och herregud vilken dag.. Mina benhinnor fick en massa stryk :( och efter det åkte jag upp till min älskling och gjorde honom lite sällskap när han är hemma och är sjuk, stackarn<3
Idag var de skolfoto och endast gruppfotografering eftersom skolan inte har beställt porträttfoton till oss! Snacka om snål skola.. Nu har jag endast en lektion kvar, sen ska jag hem eftersom jag inte har några lektioner kvar. Ska lägga mig och sova en stund hade jag tänkt (:

Imorn om älskling är frisk så ska vi på bio <3

Hörs sen,

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0