ROBIN BENGTSSON

Okej, ni som har följt min blogg ett tag och ni som känner mig vet att Idol-Robin är en av mina favoriter. Min kusin gick ju i samma skola som honom och de tog studenten samtidigt! Och jag var där! Haha, skämde visserligen ut mig litelite grann men det gör ingenting =)
Ja, iallafall så var Robin och hans band och signerade deras nya singel Another Lover's Gone. Min faster, kusin och fasters man var på Ica där signeringen höll hus och de köpte singeln till mig och jag fick den signerad!
Kan ju oxå säga att jag fick en hälsning av Robin när studentfesten höll till i somras hihi =)

BILDBEVIS:

Lyssnar sönder låten redan


Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Emilia

Maha, Robin. Men han är stööööört bra! <3

2009-11-01 @ 09:30:03
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Bella

hahah du är la för roligt :) kul att du blev glad!

2009-11-01 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0