OM JAG SKULLE VINNA 100 000 KRONOR SÅ SKULLE JAG..

Ni som lyssnar på The Voice på morgonen kan väl knappast ha missat Shop Til Ya Drop tävlingen som pågår just nu, att man ska kvala sig in för att vinna 100 000 kronor på ett shoppingcenter i Nacka, Sthlm.
Då kom jag och tänka på, vad skulle jag köpa om jag vann 100 000 kronor?

1, Köpa en ny säng. Den låter knäppt och jag vill ha en ny säng.
2, Köpa en ny dvd med USB-uttag.
3, Resa någonstans, med vem som nu skulle vilja följa med.
4, Flytta upp The Beloved Family♥ till GÖTEBORG!
5, SHOPPA SHOPPA SHOPPA!
6, Köpa fina saker till m&p♥
7, Spara resen =)

Är de något annat som jag har glömt?

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag och Leia följer med dig på en resa om du vinner pengar, karlarna kan gott vara hemma=)

2009-10-08 @ 17:43:16
Postat av: sara

sv: ja, visst är det sött! :D



kramis

2009-10-08 @ 20:24:44
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha du är la go du:) jag följer med på resan!

2009-10-09 @ 06:46:28
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0