SÖNDAG, 25 OKTOBER♥

Kan börja med lördagen lite kort =)
Jag vaknade upp med min älskade Daniel♥ brevid mig som förvånadsvis var på ett bra humör, wohow!♥
Vid tolvtiden började jag göra mig iordning inför kvällen som skulle spenderas hemma hos Claudia eftersom att hon fyllde år i tisdags =)
Strax innan klockan blev 4 kom Linda hem till mig och vi började göra oss ännu mer iordning och sen bar det av till Claudia =)
Och herrejäääävlar vilken rolig kväll det blev!
Alla bilder ligger på FB.



Idag har jag och min älskade Daniel♥ 13 underbara månader tillsammans. Fan vad underbart det är.
Vi har varit tillsammans i ett år, i mer än ett år♥ våran ettårsdag är verkligen någonting som jag aldrig kommer att glömma♥♥♥♥♥♥♥

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0