LÖRDAG, 17 OKTOBER

Godmorgon!
Hade ni en trevlig fredagkväll? I DID! Jag och Claudia träffades igår och hade en otroligt trevlig fredagskväll med film, Idol(nästan obligatoriskt på en fredag), godis och chips. Men det går alltid typ 100 år mellan att vi träffas, men vi ska fan ta och ändra på det och få tid att umgås mellan studier, pojkvänner och allt annat som kommer emellan. Det är viktigt att hålla kontakt med sina vänner =)

Idag ska jag äntligen få träffa min älskade Daniel♥ har inte träffat honom sedan i onsdags och det var typ 1 minut :( Saknar min Daniel♥

Nu är det dags att försöka få i sig lite frukost :)

Ha en trevlig lördag =)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0