FREDAG, 9 OKTOBER

Hej alla!
Sorry för en kass uppdatering, men idag har det varit mycket att göra. Först skola och har fått flyttat ett prov till senare nästa vecka, skööönt. Sen möte inom APU:n där vi skulle fylla i en jävla massa papper som man sen då skulle ner till handledaren för att hon skulle fylla i massor med uppgifter som gäller försäkring och massor. Sen slutade vi efter det, eftersom vi varken hade svenska eller samhäll efter. Så jag, Lina och Sandra tog oss en tur med 10:ans spårvagn ut till ändhållplatsen eftersom att jag inte skulle ta bussen förän halv tre och träffa Nillipilli på BG där hon har praktik :)
Väl anländen till la så gick jag in och beställde pizza som M skulle hämta sen. Gott men usch vad man känner sig illa nu efteråt. Så nu sitter jag här, har precis pratat med min kära Faster en stund, alltid lika trevligt =)

Precis när jag hade kommit hem idag så fick jag ett trevligt sms från Nelly där jag fick 100 kronor rabatt idag. Så jag gick in och skulle klicka hem en kjol och sedan använda min rabatt. Men fungerade det? Neeeeej, bara om man handlade över 500 kronor. Vilket jag inte hade någon större lust med. Så var det med den rabatten..
Sen har man ju 10% rabatt på H&M Shop Online som man kanske ska använda sig av. Ska kika in där nu och kolla vad dem har att välja på. Vi får höras när jag har gjort det.

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0