FREDAG, 30 OKTOBER

Hej alla!
Fredag och fredagsmys väntar =)
Igår var jag, Linda & Claudia på MJ's This Is It. Fan vad bra filmen var. Det var mer en dokumentär än en film, som handlade om alla rehersals inför This Is It Tour.
Och OJ vad stor han är egentligen Michael. Han är avgudad av sin egen manager. Så jävla tragiskt att han faktiskt är död. Jag tror inte att jag har fattat det riktigt än. Och en annan sak som är jävligt tragisk är att han (och även många fler) blir hyllade när de har dött. Varför tar vi varandra för givet när vi har varandra?

Innan bion gick vi till 4 Gott så att Linda och Claudia kunde köpa godis. Och då var det Lindas tur att vara klantig. as usual.
Vi gick på trottaren och så plötsligt så snubblar Linda, slår till Claudia och går in med huvudet före, rätt in i mig! Och gissa vad hon snubblade på??
EN JÄVLA APELSIN som va typ krossad. Men faaaaaaan vad vi skrattade! Hahaha

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0